Prijs | € 14,95 |
Uitverkocht
Paperback | November 2013 |
Beoordeel dit boek ook!Beschrijving
Specificaties
- Auteur
- Erwin Boogert
- Uitgever
- Entopic
- ISBN
- 9789079840144
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- November 2013
- Categorie
- Algemeen
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 110
Beschrijving
In deze derde geheel bijgewerkte editie (2013) van van de populaire uitgave Scoren met Google Analytics leert u stap voor stap alles wat u moet weten over dit populaire online meetprogramma. Aan de hand van overzichtelijke schermvoorbeelden zet u in een snel tempo uw Google Analytics op voor uw website of online winkel. Ook leert u wat u kunt meten en hoe u de resultaten kunt weergeven in duidelijke rapportages. Tevens krijgt u beknopte tips en trucs die u helpen om meer uit Google Analytics te halen en bekende problemen eenvoudig op te lossen.
Een greep uit de inhoud
Voorbereiding en aanmaken account
Instellen van profielen, filters en trechters
Opstellen van rapportages
Gebruik van de Dashboard
Verkeersbronnen
Inhoud en doelconversie
E-commerce en advertenties
Meten als geïntegreerd bedrijfsproces
Multi-channel trechters
Informatiegebeurtenissen
Relatie met AdWords
Valkuilen, tips en trucs
Over de auteur
Erwin Boogert is gespecialiseerd in verslaggeving over ontwikkeling rondom internet en telecom. Hij is journalist van vakblad Emerce en publiceert daarnaast regelmatig in andere vakbladen en op zijn weblogs Dekoopman.net en R-win.com.
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- Erwin Boogert
- Uitgever
- Entopic
- ISBN
- 9789079840144
- Bindwijze
- Paperback
- Publicatiedatum
- November 2013
- Categorie
- Algemeen
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 110