Prijs | € 39,50 |
Niet beschikbaar
EPUB met digitaal watermerk | April 2020 |
Beoordeel dit boek als eerste!Beschrijving
Specificaties
- Auteur
- Martin Hummelink, Boudewijn Raessens
- Uitgever
- Boom
- ISBN
- 9789461277800
- Formaat
- EPUB met digitaal watermerk
- Publicatiedatum
- April 2020
- Bestandsgrootte
- 14694770 bytes
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 122
Beschrijving
Organisaties dienen continu hun strategie op relevante externe marktontwikkelingen af te stemmen. De omgeving verandert razendsnel en de impact van deze veranderingen is groot. Het expliciet maken van een marketingstrategie verplicht de organisatie om de juiste vragen te stellen en antwoorden te zoeken. Inleiding strategische marketing helpt de marketeer stapsgewijs bij het nemen van gefundeerde beslissingen, op basis van relevante informatie en analyses, en bij het ontwerpen van een strategisch marketingplan. De auteurs zetten de theorie helder uiteen en bieden veel praktische tips. Website met extra materiaal Op de bijbehorende website is aanvullend materiaal te vinden voor zowel studenten als docenten, zoals toetsen, cases, videos en powerpointpresentaties. Bekijk de website >> Doelgroep Inleiding strategische marketing is bedoeld voor studenten in de hoofdfase van een bacheloropleiding waarbij het eindproduct een strategisch marketingplan is. Daarnaast is deze uitgave zeker ook nuttig voor (beginnende) marketeers die hun marketingstrategie willen opzetten, verfijnen of evalueren.
Schrijf een recensie
Specificaties
- Auteur
- Martin Hummelink, Boudewijn Raessens
- Uitgever
- Boom
- ISBN
- 9789461277800
- Formaat
- EPUB met digitaal watermerk
- Publicatiedatum
- April 2020
- Bestandsgrootte
- 14694770 bytes Kb
- Taal
- Nederlandstalig
- Aantal Pagina's
- 122