De stand van de advocatuur 2013

Prijs € 53,50

Uitverkocht

Ook beschikbaar als:

Hardback | Maart 2013 |

Beoordeel dit boek als eerste!

Beschrijving

Voor u ligt de achttiende editie van De Stand van deAdvocatuur, het jaarlijkse trendonderzoek van Sdu Uitgeversnaar de advocatuur in Nederland. Net als voorgaande jarenbevat dit boekwerk een schat aan gegevens over de Nederlandseadvocatuur, feiten en cijfers die we door middel van eigenonderzoek hebben verzameld.We hebben de formule van het boekje wederom aangepast.Onze indruk is, gestaafd door wat we her en der hoorden,dat weinigen de teksten in het boek ook werkelijk lazen. Menbekijkt de Top 50, misschien ook de snelste stijgers en dalers,men bladert nog wat en dat is dat. We hebben dit jaar daarombesloten om te werken met bullits waarin enkel en alleen debelangrijkste bevindingen worden gerapporteerd. Geen lappentekst meer, maar de tabellen, voorzien van korte en kernachtigeconclusies.Als thema van De Stand hebben we dit jaar gekozen vooradvocaat en social media. We interviewden drie kantoren -Clifford Chance, JPR en Loyens & Loeff - over hun inzet opLinkedIn, Facebook en Twitter, en spraken drie individueleTwitterpioniers: de advocaten Jeroen Dallinga, Hugo Reumkensen Tjalling van der Goot. U vindt de interviews verspreid doordit boek. We deden verder een verkennend onderzoekje naarhet daadwerkelijk gebruik van social media door de kantoren,en reikten de jaarlijkse innovatieprijs Gouden Zandloper ditjaar uit aan het kantoor met het beste beleid op het gebied vande social media. Het rapport van de jury vindt u aan het slot vandeze uitgave.* De Top 50* Aantallen baliebreed, verhouding man/vrouw* Salarissen, stagiairs, hoogleraren en PSL's* Financiële kerngegevens kantoren* De arrondissementen* De advocaat van morgen* Advocatuur en social media, juryrapport Gouden Zandloper

Volledige beschrijving

Specificaties

Uitgever
Sdu Uitgevers
ISBN
9789012390736
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Maart 2013
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
68

Beschrijving

Voor u ligt de achttiende editie van De Stand van de
Advocatuur, het jaarlijkse trendonderzoek van Sdu Uitgevers
naar de advocatuur in Nederland. Net als voorgaande jaren
bevat dit boekwerk een schat aan gegevens over de Nederlandse
advocatuur, feiten en cijfers die we door middel van eigen
onderzoek hebben verzameld.
We hebben de formule van het boekje wederom aangepast.
Onze indruk is, gestaafd door wat we her en der hoorden,
dat weinigen de teksten in het boek ook werkelijk lazen. Men
bekijkt de Top 50, misschien ook de snelste stijgers en dalers,
men bladert nog wat en dat is dat. We hebben dit jaar daarom
besloten om te werken met bullits waarin enkel en alleen de
belangrijkste bevindingen worden gerapporteerd. Geen lappen
tekst meer, maar de tabellen, voorzien van korte en kernachtige
conclusies.
Als thema van De Stand hebben we dit jaar gekozen voor
advocaat en social media. We interviewden drie kantoren -
Clifford Chance, JPR en Loyens & Loeff - over hun inzet op
LinkedIn, Facebook en Twitter, en spraken drie individuele
Twitterpioniers: de advocaten Jeroen Dallinga, Hugo Reumkens
en Tjalling van der Goot. U vindt de interviews verspreid door
dit boek. We deden verder een verkennend onderzoekje naar
het daadwerkelijk gebruik van social media door de kantoren,
en reikten de jaarlijkse innovatieprijs Gouden Zandloper dit
jaar uit aan het kantoor met het beste beleid op het gebied van
de social media. Het rapport van de jury vindt u aan het slot van
deze uitgave.
* De Top 50
* Aantallen baliebreed, verhouding man/vrouw
* Salarissen, stagiairs, hoogleraren en PSL's
* Financiële kerngegevens kantoren
* De arrondissementen
* De advocaat van morgen
* Advocatuur en social media, juryrapport Gouden Zandloper

Schrijf een recensie

Velden met een * zijn verplicht

Specificaties

Uitgever
Sdu Uitgevers
ISBN
9789012390736
Bindwijze
Hardback
Publicatiedatum
Maart 2013
Categorie
Algemeen
Taal
Nederlandstalig
Aantal Pagina's
68